Saturday, September 1, 2012

به طور مطلق و خیلی جدی، استعمال دخانیات دخانیات ممنوع است

2-به همین دلیل باید خیلی احتیاط کنم
باد! باران! همه چیز خطرناک است
جانوران جونده...؟
همسر: تورا فقط باید موش بخورد

3-به طبیعت بسیار علاقمند هستم
ولی در آن احساس امنیت نمی کنم
امان از دست این گوسفندان که به ریشه گیاهی کاغذ علاقمند هستند
امان از دست هر چه گیاه خوار است

4-غیر از یکی! که فواید گیاه خواری را نوشته است
او البته از خودمان بود

5-از آن هم بدتر، وقتی که دارم کار می کنم. همه دم می گیرند
-چه حالی با خودش می کنه
-نگاهش کنید
-نامه ای را که به خودش نوشته مطالعه می کنه

6-هه! نخود مغز
-دوباره داره به خودش نامه می نویسه

7-و صد البته... آن جاودانه مصمم و پی گیر
جناب قیچی کبیر

8-با این همه استرس! می بینید که ناچارم سیگار بکشم
آن هم پشت سر هم مثل دودکش

9-آتش! آتش...! خدای قادر

10-قبول می فرمایید که چاره ای نیست، جز اعلام ... استعمال دخانیات
به طور مطلق ممنوع است
  1- من یک آدم کاغذی هستم

No comments:

Post a Comment